onsdag 16 oktober 2013


Det har gått ett par veckor nu men bättre sent än aldrig tänker jag. För att vara lite mer exakt var det den sista helgen i september, lördagen den 28e, som Medvetenmini tillsammans med en hel drös duktiga, inspirerande och mycket kreativa människor ställde ut i en lokal nära Hagakyrkan i Göteborg.



 
Nu fanns det ju nästan ingen tid alls, för mej som utställare, att gå och njuta och kika på allt det fina. Men precis innan öppning sprang jag iväg ett varv med min kamera. Tittade, kände och klämde lite. Sa hej till någon och skyndade snabbt vidare.



 Klockan 12 öppnade det och sen var det minsann fullt hus ända till stängning och lite mer ändå.




Och där uppe i cafét bland bullar, äpplen, kaffe och mazarinkaka stod du, finaste Lotta. En av eldsjälarna som tillsammans med Carina och Lisa ordnat hela grejen. Vilken fantastisk basar ni fixat!


Tack mamma för att du hjälpte mig. Alltid vid min sida. Och tack alla ni som kom och hälsade på denna dag. 
Jag hoppas att vi ses igen någon gång...

Ebba

Övriga deltaganden i Basaren  var Nanna Van Berlekom, Drömma, BIB, Up The Wooden Hills, Anïve for the minors, Anyhow, Bergslagsgatan, Birgit & Benny, Hilda Grahnat, Hiyoko, Johanna van Eldijk, Kombino Amöbel, KVART, Linda Pabst, Lisa Vilhelmson, Silver by Antoncic & Studio Bundis!

3 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder (nåja, nästan alla). Kram Mam

    SvaraRadera
  2. Vilka fina bilder! du är duktig på att fota du! Och så bra det var den där dagen....<3

    SvaraRadera