lördag 7 september 2013

tävlingen




























Vilken uppslutning! Aldrig hade jag väl räknat med att över 300 skulle haka på tävlingen. Nog för att Mini Rodini är poppis, men iallafall.
Funderade länge på hur jag skulle göra. Hur välja en vinnare liksom? För det måste ju bli rättvist.
Tillslut rotade jag fram några fina papper. 
Gick igenom alla tävlanden och valde ut 5 namn ur varje tävlingsgrupp 
(2 tävlingsinlägg på FB och ett på Instagram). 
























15 namn skrevs ner på var sin papperslapp som rullades till en boll. Kallade in min 2 åriga son och han fick välja ut en papperstuss. Det var inte så enkelt som det låter. Alla färgerna på tussarna var minst lika fina. Det tog lång tid.

Till slut valde han en av de ljust turkosa. 




























Grattis säger vi till @Ladythirty. Mejla mej ebba@medvetenmini.se

Vill också passa på att välkomna nästan 200 nya Fb och Insta följare till MEDVETENmini familjen!

Önskar er alla en fin fin lördagkväll...

3 kommentarer:

  1. Vilket innovativt sätt att välja vinnare.................Mam

    SvaraRadera
  2. Ååååh vad glad jag blir!!!! Vilken överraskning!!
    Mail är på väg :)

    Tusen tack!

    Kram
    Maria / Lady Thirty

    SvaraRadera
  3. grattis till vinnaren!

    SvaraRadera