tisdag 11 juni 2013

finheter finare än något annat








































I dagarna två har jag fotograferat butikens allra finaste plagg. Så dags nu när säsongen redan är här och strax också ett minne blott för redan i juli börjar höstnyheterna trilla in. 
Nåja bättre sent än aldrig tänker jag och njuter i fulla drag, trots allt. 
För visst är de fina? Ljuvliga smutsiga pasteller är det bästa jag vet just nu, både när det gäller kläder och inredning.




































































Det är en skam att jag inte har en riktig butik där jag kan styla ihop allt precis som jag vill att det ska mixas å matchas. Där jag kan inspirera och hjälpa...det är ju så roligt. Att få träffas och prata.
Men det är klart. Ni hade ju ändå inte kunnat komma allihopa. Sjöbo är ju inte Sveriges medelpunkt direkt. 

































Alla kläder är ekologiska och finns i MEDVETENmini-shoppen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar