tisdag 19 mars 2013

Magisk Mr Magic






















I dag är ingen bra dag. Jag är både trött, febrig och illamående och det snöar på tvären. Fast det gör ju inte så värst mycket en dag som den här.

Trots detta halvdöda mentala tillstånd var jag ändå tvungen att packa upp en liten sändning med varor som kom igår. Nyfikenheten är en stark drift!
När jag såg vad det var kunde jag helt enkelt inte hålla fingrarna i styr. Bedårande mobilen Mr Magic var tvungen att byggas i hop för att en stund senare slå sig till ro i sonens rum. Perfekt ovanför A´s säng. 















































Jag är omåttligt svag för snygga förpackningar och små detaljer. Skulle tex själv kunna köpa självaste Mr. Magic mobilen bara för det fina konvolutet den ligger i. Här har någon tänkt till. Närmare bestämt Berlin-baserade företaget Jäll och Tofta. Kolla bara in den supersnygga förseglingen i form av stämpellack i rosa. Är det inte väldigt, väldigt fint?

















Nu är den inlagd i MedvetenMini shoppen och du hittar den här. Mobilen är tillverkad av 100% återvunnet papper. Jäll & Tofta´s produkter är tillverkade i Tyskland och de använder bara ekologiska och noga utvalda material.
Bra där, säger jag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar