måndag 11 mars 2013

Kids Konserve






























Ganska otippat blev de här förvaringsburkarna i stål från Kids konserve tillsammans med stålflaskorna från Earthlust butikens storsäljare.
Hejja!!

Stål, är ju som jag skrivit om tidigare ett fantastiskt bra material när det gäller att hantera och förvara mat och dryck. Säkert, tåligt och helt giftfritt.
Eftersom jag länge själv letat efter liknande produkter både i butik och på loppis utan resultat har jag förstått att det verkligen finns ett glapp på marknaden. Ändå hade jag inte räknat med att de faktiskt skulle sälja slut. Inte så snabbt iallafall.
Termosar och flaskor finns det ett par kvar av men när det gäller burkarna med lock är nu också färgen sky slut och kvar finns bara Magenta.

Det kan som sagt dröja lite innan de kommer in igen men jag skulle vilja be alla er som är intresserade av de produkter som nu är slut att skicka iväg ett e-mail till mej. Antingen på ebba@medvetenmini.se eller via kontaktformuläret i butiken.
På så sätt får jag lite koll på efterfrågan och kanske också kan skynda på en eventuell leverans.
Det går nu också bra att "bevaka" de burkar och flaskor som tagit slut. Då får du ett e-mail om lagret fylls på.
Dessvärre har jag inte möjlighet att se hur många som bevakar så ett meddelande om ditt intresse är att föredra.

Tack för hjälpen! 

Önskar er alla en Måndag med strålande sol

//Ebba

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar