tisdag 26 mars 2013

Imps & Elfs




































Solgult, smutslila och neonrosa. Lika oväntad färgkombo som snygg! Leveransen kom nu på eftermiddagen och nu så här kring halv 11 snåret och nära läggdags så har jag ju inte riktigt ljuset med mej för att fotografera snygga bilder. Så det får jag göra imorgon. Om jag hinner...
För mej handlar Imps & Elfs mycket om att hitta den perfekta lite lagom skeva kombinationen och som tur är finns det många sådana. För att ni ska bli lika inspirerade som jag hoppas jag just få till att fota några av de där kombinationerna som kanske är lite svåra att få till när man inte har plaggen framför sig på riktigt. Så håll utkik på bloggen och Facebook efter uppdateringar!
Snart är iallafall shoppen uppdaterad och det går då att stoppa de stekheteta plaggen i varukorgen- in a minute or two!

Hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar