torsdag 28 februari 2013

Snart dags...


















































I morgon är det dags. Äntligen! Nervöst, pirrigt och underbart skönt att äntligen få lyfta på locket.
I veckor har jag jobbat nästan dygnet runt med webshoppen
Med allt från designen och logga till att lägga ordrar, förbereda reklamkampanjer, blogga, Facebooka, fotografera produkter och inte minst sätta mig in i alla de tekniska delarna i själva webshops-programet. 
Till min hjälp har jag haft Sofia Brolin på Brolin form&kommunikation. Utan henne hade jag aldrig fixat det. Men jag har som sagt gjort väldigt mycket själv också. Jag har lärt mig massor och det är inte utan att jag känner mig lite stolt :o)

Det finns fortfarande mycket kvar att göra i butiken. Alla leveranser har inte riktigt kommit men det betyder ju bara att det kommer hända en del trevligt där inne framöver. Nyheter dyker upp allt eftersom och det ska jobbas lite mer med detaljerna. 
Tex. ska det finnas länkar till relaterade artiklar när man lagt något i varukorgen. Kan vara bra för den som har svårt att se vad som matchar extra bra ihop och som vill ha hjälp av ett "tränat" öga. Det är ju lite av min kompetens liksom ;o) 
Jag kan lova att det finns många fina och ibland lite oväntade kombinationer där bland kläderna.

I morgon när ni vaknar kommer alltså medvetenmini.se att vara igång. Under tiden ni beställer för fullt tar jag med mig sonen till badhuset för att kompensera för att jag varit en något disträ förälder en tid. Så mellan 9 och 10.30 kan jag inte svara i telefon. Så vet ni det.
Jag hoppas helt enkelt att det ska fungera som det ska där inne i kassan och gör det inte det så är ni välkomna att maila på info@medvetenmini.se eller så slår ni en signal efter halv 11 så ska jag försöka hjälpa till efter bästa förmåga. 
Numret till kundtjänst (som det så snyggt heter) dvs. min privata mobil :o) finns under fliken "villkor &Info" i butiken.

Happy shopping. Vi hörs!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar