torsdag 21 februari 2013

Evighetsjobb
























Usch, nu börjar det kännas lite trögt. Jag jobbar och jobbar men det bara känns som om jag trampar vatten.
Att lägga in alla artiklarna i webshoppen är ett sjuhelsikes evighetsjobb som aldrig tar slut. Framför allt är det kläderna som tar lång tid. De ska ju in i olika storlekar och då måste man först göra individuella mallar där man kan skriva in hur många som finns i var storlek. Att vara noggrann här är ett måste då det rent tekniskt måste fungera med aktuell lagrstatus för er kunder när ni ska beställa. Sen ska bilder redigeras om och laddas upp. Plagg information, tvättråd, material mm.

Ok, jag ska inte tråka ut er alldeles. I stället bjuder jag på två härliga illustrationer av begåvade Danska konstnären Sofie Børsting som nu ligger här och väntar på att hitta nya hem.
Tanken var att webshoppen skulle öppna nu den 25 Februari men det hinner jag inte. I stället tar jag sikte på 1 Mars. Då måste allt vara klart!!!

Nu ska jag fortsätta jobba.
Ha en fin dag alla ni som kikar förbi här!
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar